Aby zrobić antyxray na twoim serwerze Minecraft musisz skorzystać z slnika Paper lub z jego forka (np. Purpur). Link do dokumentacji silnika paper o antyxray: https://docs.papermc.io/paper/anti-xray.
Jeżeli wybierzesz już wersje musisz skorzystać z poradnika w zależności od wersji.
Dla wersji 1.19.4 i wyższych
W wersjach powyżej 1.19.4 konfiguracje antyxray należy wkleić do pliku paper-world.yml, przykładową konfiguracje pliku świata możecie znaleźć w folderze config, który znajduje się w głównym folderze serwera. Jeżeli już to wkleicie musicie wejść do pliku paper-world.yml, następnie poszukać poniżej konfiguracji, którą przed chwilą wkleiliście do pliku.anticheat:
anti-xray:
enabled: true
engine-mode: 1
hidden-blocks:
- chest
- coal_ore
- deepslate_coal_ore
- copper_ore
- deepslate_copper_ore
- raw_copper_block
- diamond_ore
- deepslate_diamond_ore
- emerald_ore
- deepslate_emerald_ore
- gold_ore
- deepslate_gold_ore
- iron_ore
- deepslate_iron_ore
- raw_iron_block
- lapis_ore
- deepslate_lapis_ore
- redstone_ore
- deepslate_redstone_ore
lava-obscures: false
max-block-height: 64
update-radius: 2
use-permission: false
Jeżeli już znajdziesz to co widzisz powyżej to jesteś w dobrym miejscu. Zaczynając od góry
Aby włączyć/wyłączyć funkcje antyxray musisz zmieniać tą funkcje.
enabled: false
Różne sposoby działania antyxraya.
W trybie silnika 1 ukrywane są tylko rudy całkowicie otoczone litymi blokami, a te odsłonięte w jaskiniach lub jeziorach pozostają widoczne. Tryb 2 lepiej ukrywa wszystkie rudy, w tym te wystawione na działanie powietrza, poprzez fałszywe bloki. Tryb 3 zmniejsza obciążenie sieci i poprawia kompresję pakietów, skracając czas połączenia o połowę.
W trybie silnika 1 ukrywane są tylko rudy całkowicie otoczone litymi blokami, a te odsłonięte w jaskiniach lub jeziorach pozostają widoczne. Tryb 2 lepiej ukrywa wszystkie rudy, w tym te wystawione na działanie powietrza, poprzez fałszywe bloki. Tryb 3 zmniejsza obciążenie sieci i poprawia kompresję pakietów, skracając czas połączenia o połowę.
Aby zmienić tryb silnika wystarczy zmienić poniższą wartość na liczbe 1,2 lub 3
engine-mode: 1
Dla wersji poniżej 1.19.4
W wersjach poniżej 1.19.4 konfiguracja antyxray znajduje się w pliku paper.yml w głównym folderze serwera. Wchodząc już do pliku paper.yml klikamy na klawiaturze Ctrl + F oraz wpisujemy fraze "anti-xray" co po kliknięciu Enter na klawiaturze pozwoli nam znaleźć w pliku konfiguracje antyxraya. W tej
enabled: false
engine-mode: 1
max-block-height: 64
update-radius: 2
lava-obscures: false
use-permission: false
hidden-blocks:
- copper_ore
- deepslate_copper_ore
- gold_ore
- deepslate_gold_ore
- iron_ore
- deepslate_iron_ore
- coal_ore
- deepslate_coal_ore
- lapis_ore
- deepslate_lapis_ore
- mossy_cobblestone
- obsidian
- chest
- diamond_ore
- deepslate_diamond_ore
- redstone_ore
- deepslate_redstone_ore
- clay
- emerald_ore
- deepslate_emerald_ore
- ender_chest
replacement-blocks:
- stone
- oak_planks
- deepslate
Jeżeli już znajdziesz to co widzisz powyżej to jesteś w dobrym miejscu. Zaczynając od góry
Aby włączyć/wyłączyć funkcje antyxray musisz zmieniać tą funkcje.
enabled: false
Różne sposoby działania antyxraya.
W trybie silnika 1 ukrywane są tylko rudy całkowicie otoczone litymi blokami, a te odsłonięte w jaskiniach lub jeziorach pozostają widoczne. Tryb 2 lepiej ukrywa wszystkie rudy, w tym te wystawione na działanie powietrza, poprzez fałszywe bloki.
W trybie silnika 1 ukrywane są tylko rudy całkowicie otoczone litymi blokami, a te odsłonięte w jaskiniach lub jeziorach pozostają widoczne. Tryb 2 lepiej ukrywa wszystkie rudy, w tym te wystawione na działanie powietrza, poprzez fałszywe bloki.
Aby zmienić tryb silnika wystarczy zmienić poniższą wartość na liczbe 1 lub 2
engine-mode: 1
0 Komentarze