Na wersjach poniżej 1.19.4
Przepychanie graczy wyłączysz na swoim serwerze wchodząc w głównym folderze do pliku paper.yml.
Szukasz w nim
enable-player-collisions: true
Jeżeli już to znajdziesz to zmieniasz wartość enable-player-collisions: true na enable-player-collisions: false. Zmieniony config powinien wyglądać tak jak poniżej.
enable-player-collisions: false
Na wersjach powyżej 1.19.4
Przepychanie graczy wyłączysz na swoim serwerze wchodząc w głównym folderze do folderu config, następnie pliku paper-global.yml. Szukasz w nim
collisions:
enable-player-collisions: true
send-full-pos-for-hard-colliding-entities: true
enable-player-collisions: true
send-full-pos-for-hard-colliding-entities: true
Jeżeli już to znajdziesz to zmieniasz wartość enable-player-collisions: true na enable-player-collisions: false. Zmieniony config powinien wyglądać tak jak poniżej.
collisions:
enable-player-collisions: false
send-full-pos-for-hard-colliding-entities: true
enable-player-collisions: false
send-full-pos-for-hard-colliding-entities: true
0 Komentarze