Określa czy świat End na serwerze będzie włączony.
allow-end: true
Umożliwia wyłączenie wiadomości „Can't keep up!” (serwer nie nadąża), gdy serwer jest przeciążony.
warn-on-overload: true
Plik, z którego serwer wczytuje uprawnienia. Zostało to w większości zastąpione przez pluginy do zarządzania uprawnieniami.
permissions-file: permissions.yml
Ścieżka, w której umieszczane są nowe wersje pluginów do zaktualizowania. Służy do automatycznych aktualizacji.
update-folder: update
Czas, jaki musi minąć między kolejnymi próbami połączenia z tego samego adresu IP. Wartość -1
oznacza, że ograniczenie jest wyłączone.
connection-throttle: -1
Określa, czy serwer powinien wysyłać listę zainstalowanych pluginów w odpowiedzi na zapytania query
query-plugins: true
Kontroluje, czy serwer powinien wyświetlać ostrzeżenia o używaniu przestarzałych zdarzeń. Wartość default wyświetla ostrzeżenia tylko wtedy, gdy są one oznaczone odpowiednią adnotacją.
deprecated-verbose: default
Wiadomość, którą gracz zobaczy po zamknięciu serwera. Obsługuje niestandardowy tekst i formatowanie kolorów za pomocą kodu „§”.
shutdown-message: Serwer zostal zamkniety. Wroc za chwile.
Określa maksymalną liczbę pakietów ping, które serwer może obsłużyć. Zapobiega przeciążeniom spowodowanym nadmiernymi próbami pingowania serwera.
ping-packet-limit: 100
Ustawia, czy gracz po zalogowaniu zostanie teleportowany dokładnie w miejsce, w którym się wylogował. Wartość false
oznacza, że mogą wystąpić drobne różnice w pozycji.
use-exact-login-location: false
Ustawia maksymalna liczbe potworów (monsters), zwierząt (animals), wodnych zwierząt np. delfinów (water-animals) oraz mobów ambientowych np. nietoperzy (ambient), które mogą się pojawić na świecie w jednym momencie.
spawn-limits:monsters: 70animals: 15water-animals: 5ambient: 15
Ustawienia chunków, liczba ticków(20 ticków to 1 sekunda) przez które chunk będzie aktywny(period-in-ticks), minimalna liczba załadowanych fragmentów przed uruchomieniem procesu garbage collection. Wartość 0 oznacza, że proces uruchomi się zawsze. (load-threshold)
chunk-gc:period-in-ticks: 600load-threshold: 0
Ustawienia ticków pomiędzy próbami spawnowania zwierząt/potworów na świecie. animal-spawns - spawn zwierząt, monster-spawns - spawn potworów. autosave - liczba ticków pomiędzy automatycznymi zapisami świata (6000 ticków jest równe 5 minut)
ticks-per:animal-spawns: 200monster-spawns: 1autosave: 6000
Wskazuje plik commands.yml
, który zawiera aliasy komend z poprzednich wersji.
aliases: now-in-commands.yml
0 Komentarze